Dream Cars 2015

Het glamoureuze trefpunt van het Salon

  • Derde editie van het Dream Cars Salon, van 22 tot 25 januari, in het Paleis 11.
  • Porsche aanwezig met 6 voertuigen.
  • Elke bezoeker steunt de stichting Make-A-Wish.

Tijdens het laatste weekend van het Salon 2015 organiseert Febiac de derde editie van Dream Cars: een expositie van de meest prestigieuze auto’s, in een exclusief kader. Speciaal voor deze gelegenheid dost het Paleis 11 van Brussels Expo zich namelijk prachtig uit om u een luxueus spektakel aan te bieden dat de gepresenteerde voertuigen perfect waardig is. En dat is nog niet alles, want elke toegang tot het Dream Cars Salon levert een bijdrage voor de ondersteuning van de stichting Make-A-Wish, dat de dromen van zwaar zieke kinderen waarmaakt. In 2013 sprokkelde Febiac zo dankzij ongeveer 18.500 bezoekers de som van 31.247 euro bijeen, waarmee de dromen van een vijftiental kinderen gerealiseerd konden worden.

 

In vol ornaat

 

Vanzelfsprekend neemt Porsche aan deze derde editie van Dream Cars deel door enkele van zijn mooiste auto’s tentoon te stellen. Naast een 911 GT3, een Macan S Diesel (258 pk) en een 918 Spyder brengt een Cayman GTS hulde aan het GTS-gamma, dat steeds vollediger wordt bij Porsche, terwijl twee Targa’s, een 911 Targa 4 (991) en een 911 Targa van 1967, de 50e verjaardag zullen vieren van dit model dat zijn stempel heeft gedrukt op de geschiedenis van het merk en dat nog altijd doet. En op de 4x4-piste (opgesteld voor Paleis 1) zullen een Macan S Diesel en een Cayenne S Diesel hun formidabele terreincapaciteiten tentoonspreiden.

 

 

 

Plaats: Brussels Expo – Paleis 11, Belgiëplein/Miramarlaan in 1020 Brussel.

Openingsuren: Van vrijdag 23 tot zondag 25 januari, van 10 tot 18.30 uur (op vrijdag 23 januari nocturne tot 22 uur). Gala Charity Preview op donderdag 22 januari vanaf 20 uur.

Praktische info: http://autosalon.be/nl/salon/dreamcars

 

 

 

 

 

Contacteer ons
Over Porsche

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 

Porsche
Grand'route | Grote baan 395
1620 Drogenbos