Dream Cars 2015

Het glamoureuze trefpunt van het Salon

  • Derde editie van het Dream Cars Salon, van 22 tot 25 januari, in het Paleis 11.
  • Porsche aanwezig met 6 voertuigen.
  • Elke bezoeker steunt de stichting Make-A-Wish.

Tijdens het laatste weekend van het Salon 2015 organiseert Febiac de derde editie van Dream Cars: een expositie van de meest prestigieuze auto’s, in een exclusief kader. Speciaal voor deze gelegenheid dost het Paleis 11 van Brussels Expo zich namelijk prachtig uit om u een luxueus spektakel aan te bieden dat de gepresenteerde voertuigen perfect waardig is. En dat is nog niet alles, want elke toegang tot het Dream Cars Salon levert een bijdrage voor de ondersteuning van de stichting Make-A-Wish, dat de dromen van zwaar zieke kinderen waarmaakt. In 2013 sprokkelde Febiac zo dankzij ongeveer 18.500 bezoekers de som van 31.247 euro bijeen, waarmee de dromen van een vijftiental kinderen gerealiseerd konden worden.

 

In vol ornaat

 

Vanzelfsprekend neemt Porsche aan deze derde editie van Dream Cars deel door enkele van zijn mooiste auto’s tentoon te stellen. Naast een 911 GT3, een Macan S Diesel (258 pk) en een 918 Spyder brengt een Cayman GTS hulde aan het GTS-gamma, dat steeds vollediger wordt bij Porsche, terwijl twee Targa’s, een 911 Targa 4 (991) en een 911 Targa van 1967, de 50e verjaardag zullen vieren van dit model dat zijn stempel heeft gedrukt op de geschiedenis van het merk en dat nog altijd doet. En op de 4x4-piste (opgesteld voor Paleis 1) zullen een Macan S Diesel en een Cayenne S Diesel hun formidabele terreincapaciteiten tentoonspreiden.

 

 

 

Plaats: Brussels Expo – Paleis 11, Belgiëplein/Miramarlaan in 1020 Brussel.

Openingsuren: Van vrijdag 23 tot zondag 25 januari, van 10 tot 18.30 uur (op vrijdag 23 januari nocturne tot 22 uur). Gala Charity Preview op donderdag 22 januari vanaf 20 uur.

Praktische info: http://autosalon.be/nl/salon/dreamcars

 

 

 

 

 

Contacteer ons
Over Porsche

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met op het einde van 2017 een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,3 miljard EUR en 85,9 miljoen EUR in het boekjaar 2017.
  • Belron (voor 54,85% eigendom) maakt het verschil door de problemen van mensen echt zorgzaam op te lossen. De onderneming is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing met meer dan 10 hoofdmerken, waaronder Carglass®, Safelite® AutoGlass en Autoglass®. Daarnaast beheert het bedrijf voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. Belron breidt tevens zijn diensten uit met een focus op de oplossing van problemen die mensen ervaren als ze bijstand nodig hebben bij herstellingen aan hun voertuigen en woningen. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,5 miljard EUR en 189,8 miljoen EUR in 2017.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 155 miljoen EUR en 25 miljoen EUR in 2017. 

Porsche
Grand'route | Grote baan 395
1620 Drogenbos