Nieuwe versie in elegant zwart. Porsche Cayman Black Edition : Pure begeerte.

Porsche biedt voortaan ook van de Cayman een Black Edition aan. De speciale serie van volledig in het zwart uitgevoerde modellen omvat momenteel de Boxster en de 911 Carrera met achterwiel- en vierwielaandrijving, in coupé en cabriolet, die zich onderscheiden met een uitgebreide standaarduitrusting. De combinatie van zwarte lak en een zwart interieur, gedeeltelijk bekleed met leder, beklemtoont de tijdloze en temperamentvolle elegantie van deze sportwagens. De standaarduitrusting van de Black Edition-modellen omvat onder meer het Porsche Communication Management (PCM) met navigatiemodule, zelfdimmende spiegels, een regensensor, snelheidsregelaar, parkeersensoren voor- en achteraan en een SportDesign-stuur.

 

De Cayman Black Edition is gebaseerd op de middenmotorcoupé met 2,7-litermotor van 202 kW (275 pk) of 155 kW (211 pk) enkel maar voor België. Voor knappe accenten zorgen de Carrera Classic-velgen van 20 duim, bi-xenonkoplampen met PDLS (Porsche Dynamic Light System) en de optionele sierlijsten in aluminium aan de zijruiten. Voor nog meer persoonlijk comfort kunnen de bestuurder en passagier rekenen op de klimaatregeling met twee zones en zetelverwarming. Als audiosysteem biedt de Cayman Black Edition het hoogwaardige Sound Package Plus.

 

De Cayman Black Edition wordt vanaf 2 oktober 2015 gecommercialiseerd in België.

 

Cayman Black Edition (211 pk)                      61.831 euro incl. BTW

Cayman Black Edition (275 pk)                      61.831 euro incl. BTW

Contacteer ons
Over Porsche

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 

Porsche
Grand'route | Grote baan 395
1620 Drogenbos