Paardenkracht in zijn meest glamoureuze vorm

Paardenkracht in zijn meest glamoureuze vorm

Knokke Hippique

 

* De jumpingtop ontmoet elkaar in Knokke.

* Een exclusieve sfeer, een lifestylesalon, internationale artiesten.

* Een familiaal en professioneel evenement sponsored by Porsche.

 

Porsche koestert al decennia lang een hechte band met de paardensport. Het blazoen van Porsche, dat in 1950 gecreëerd werd door Ferry Porsche, de zoon van Ferdinand Porsche, is er het beste bewijs van. In het hart ervan staat immers het symbool van de stad Stuttgart: een steigerende zwarte merrie op een gouden achtergrond. Trouw aan zijn erfgoed zet Porsche dan ook graag zijn schouders onder Knokke Hippique, een uniek evenement van 25 tot 28 juni dat op exclusieve wijze het zomerseizoen inwijdt.

 

Exclusieve start van de zomer

De aanwezige jumpingsterren die het met hun edele rijdieren tegen elkaar opnemen tijdens diverse bijzonder veeleisende proeven, maken dat Knokke Hippique de nodige hippische  glamour verleent aan de befaamde Belgische badstad. Maar Knokke Hippique is niet zomaar een paardenevenement: er staan immers ook talrijke shows, een lifestylesalon en optredens van internationale artiesten op het programma. Het vormt daarmee de ideale manier om de zomer op exclusieve wijze aan te vatten – met het gezin of met uw zakenrelaties.

 

Targa en Macan te winnen

Porsche zal gedurende alle vier de dagen van Knokke Hippique zijn voertuiggamma tentoonstellen. Op de piste zullen enkele Cayennes de obstakels verplaatsen, terwijl de sterren van het evenement comfortabel en efficiënt naar hun bestemming worden gevoerd aan boord van de Porsche-shuttles. De winnaar van de Concours de Saut International ***** (CSI5) 1m60 Grand Prix mag naar huis met een Porsche 911 Targa. Wie de Top Series 1m49 Grand Prix op zijn naam schrijft, ontvangt de sleutels van een Porsche Macan.

 

 

Wanneer? Van 25 tot 28 juni 2015

Waar? Westkapellestraat, 8300 Knokke-Heist

Prijs: Gratis toegang

Info: http://knokkehippique.com, info@knokkehippique.com

Contacteer ons
Over Porsche

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met op het einde van 2017 een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,3 miljard EUR en 85,9 miljoen EUR in het boekjaar 2017.
  • Belron (voor 54,85% eigendom) maakt het verschil door de problemen van mensen echt zorgzaam op te lossen. De onderneming is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing met meer dan 10 hoofdmerken, waaronder Carglass®, Safelite® AutoGlass en Autoglass®. Daarnaast beheert het bedrijf voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. Belron breidt tevens zijn diensten uit met een focus op de oplossing van problemen die mensen ervaren als ze bijstand nodig hebben bij herstellingen aan hun voertuigen en woningen. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,5 miljard EUR en 189,8 miljoen EUR in 2017.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 155 miljoen EUR en 25 miljoen EUR in 2017. 

Porsche
Grand'route | Grote baan 395
1620 Drogenbos