Porsche Next – On the way to the future

Porsche Next – On the way to the future

 

In the beginning I looked around but could not find the car I dreamt of, so I decided to build it myself.”

Deze uitspraak van Ferry Porsche van meer dan 70 jaar geleden drijft sindsdien het merk en zijn werknemers.

Daarom dagen we bij Porsche elke dag weer de status quo uit, om onze klanten te inspireren met een uniek product en ervaring.

Getrouw aan deze missie stelt Porsche Belgium met grote trots Porsche NEXT voor, de digitale beleving die plaatsvindt in januari 2021 en die onze modellen zal laten zien op een vernieuwende manier, in een unieke en creatieve virtuele show.

Porsche NEXT is meer dan een digitale showroom. Het wordt de ontmoetingsplek voor al wie de sportieve traditie van Porsche en zijn steeds op de toekomst gerichte blik naar waarde weet te schatten.

Bezoekers van Porsche NEXT kunnen via hun computer of smartphone in gesprek gaan met de experts van het merk en beleven een volledig op maat gemaakte, persoonlijke ervaring.

De meest recente modellen worden in het echt voorgesteld in een digitale, alomvattende premiumomgeving, die de bezoeker een totaalbeleving op 360° biedt. Iedereen heeft er volledige controle over zijn eigen ervaring.

Porsche NEXT, een nieuwe manier om de Porsche-droom te beleven en hem nog beter tot leven te brengen in onze 9 Belgische Porsche Centers. Januari kan niet snel genoeg komen…

 

Contacteer ons
Over Porsche

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 

Porsche
Grand'route | Grote baan 395
1620 Drogenbos