Porsche op het Effie-Awards podium met Good Morning en DDMC.
Een geweldige primeur voor Porsche, Good Morning en DDMC die een bronzen Effie wonnen in de categorie “Gedragscampagnes – Korte termijn”. Het was inderdaad een eerste deelname voor Porsche en Good Morning, het lead bureau samen met DDMC.
De case illustreert het commerciële en creatieve succes behaald door Porsche Next, het interactieve digitale platform dat de fysieke aanwezigheid van Porsche verving op het Autosalon van 2021. Belangrijk is te specificeren dat deze beslissing om de Heizel paleizen te verlaten 6 maanden vóór de aanvang van de Coronacrisis viel, waardoor de teams de bezoekers van het PorscheNext.be-platform een unieke ervaring konden bieden.
«We zijn erg trots op deze prijs die het harde werk van al onze teams bekroont, nl. Porsche naar de toekomst brengen. We zijn erin geslaagd om verbinding te maken met nieuwe, meer digitale doelgroepen zonder onderweg ons klantenbestand te verliezen.» Vincent Struye, Head of Marketing & Communication Porsche Belgium
«Als er één prijs is die we wilden winnen, dan is het wel een Effie die getuigt van de effectiviteit van gedurfde en creatieve keuzes. Het is ook een prachtig voorbeeld van samenwerking tussen verschillende agentschappen met DDMC en Shoot The Artist. We zijn erg trots dat we hebben gescoord voor onze eerste deelname, we will come back!» Axel Leclère, Creative Director Good Morning