Porsche België presenteert Porsche NEXT, een volledig onuitgegeven online en interactieve ervaring!

Porsche België presenteert Porsche NEXT, een volledig onuitgegeven online en interactieve ervaring!

  • Van 8 tot 31 januari kunnen alle autoliefhebbers online van hun passie genieten
  • www.porschenext.be : een voor iedereen toegankelijke website, 24 uur op 24 beschikbaar, op smartphone, tablet of computer.
  • Porsche NEXT zet de lijnen voor het autosalon van de toekomst.

Porsche gaat iedere dag opnieuw op zoek naar verandering en vernieuwing, om zo zijn klanten met unieke producten en ervaringen te inspireren. Ook Porsche België is trouw aan dat motto, en stelt u met heel veel trots Porsche NEXT voor, de digitale ervaring die in januari 2021 het hele Porsche-gamma op een vernieuwende manier aan u voorstelt, met een unieke en creatieve virtuele show. Porsche NEXT is meer dan een digitale showroom, het is ook een plek voor iedereen die de sportieve traditie van Porsche en zijn steeds op de toekomst gerichte blik kan smaken. Van op een computer, tablet of smartphone kan de bezoeker van Porsche NEXT in interactie gaan met de experts van het merk en een volledig gepersonaliseerde en op maat gemaakte ervaring ondergaan. De meest recente modellen worden er in een premium digitale omgeving voorgesteld, en door het allesomvattende zicht behoudt de bezoeker volledig de controle over de ervaring.

 

Een Salon bij u thuis

Concreet komt het er op neer dat de bezoeker van het Porsche NEXT-platform het hele Porsche-gamma van dichtbij kan bekijken. “We gingen aan de slag met echte Porsches, om zo alle emoties die onze wagens kunnen teweegbrengen te kunnen overbrengen aan de bezoeker”, stelt Emilie Van Impe, verantwoordelijke voor het project. “De wagens werden vanuit elke hoek gefilmd, tot in de kleinste details. De bezoeker kan iedere Porsche binnenin bekijken, aan de buitenkant, vooraan, achteraan, opzij… We hebben van Porsche NEXT een heel interactieve ontdekkingstocht gemaakt. Zo kan de bezoeker bijvoorbeeld kiezen om zich eerst in het interieur onder te dompelen, en dan pas de koetswerklijnen te bewonderen. Dankzij de superieure kwaliteit van de filmbeelden krijgen de bezoekers echt de indruk dat de wagen vlakbij staat, in hun eigen kantoor of woonkamer.”


 

Het netwerk staat voor u klaar

Porsche NEXT geeft de bezoekers ook de gelegenheid om in contact te treden met Porsche-experten. Dat kan elke dag tussen 8 en 31 januari, van 8 uur tot middernacht. “De bedoeling is om een extra dienstverlening aan te bieden, die complementair is aan de openingsuren van de Porsche Centres. De rol van onze Customer Advisors bestaat uit het begeleiden van de bezoeker, hem of haar raad te verstrekken, zo goed mogelijk op de vragen te beantwoorden en ze in hun keuze bij te staan. Vervolgens kunnen ze hen ook naar een Porsche Centre verwijzen, om er de laatste stappen af te werken.” Een conversatie in afzondering, zoals op het ‘echte’ Autosalon, of een gedetailleerd gesprek met een Porsche-raadgever, het kan dus allemaal via Porsche NEXT, maar ook via een chat of videogesprek op de website www.porsche.be. Concreet komt het er op neer dat de Porsche-expert zijn scherm kan delen, om zo foto’s of video’s te tonen, maar ook een welbepaalde configuratie. “Al die digital tools zullen ons toelaten om de dialoog tussen onze Customer Advisors en de bezoekers in stand te houden. Het is nuttig te weten dat er tussen 8 en middernacht ook een afspraak met onze experten kan worden gemaakt, in functie van de agenda en activiteiten van de bezoekers.” Laatste detail: om met een expert te spreken moet men uiteraard over een audiokanaal op het gebruikte toestel beschikken. De bezoeker kan echter altijd zelf beslissen of zijn camera wordt gebruikt of niet.

 

Afspraak op www.porschenext.be!

Contacteer ons
Over Porsche

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau, alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De Groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Automotive verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,4 miljard EUR en 113,0 miljoen EUR in 2018.
  • Belron (voor 54,10% eigendom) streeft een duidelijke doelstelling na: “het verschil maken door de problemen van klanten met veel zorg op te lossen”. Belron is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing. De onderneming is actief in 35 landen, via volle dochterondernemingen en franchises, met marktleidende merken – zoals Carglass®, Safelite® en Autoglass®. Daarnaast beheert Belron voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. De onderneming breidde haar diensten ook uit tot de sector van de herstelling en vervanging van voertuig- en woningschade. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,8 miljard EUR en 225,7 miljoen EUR in het boekjaar 2018.
  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 174,1 miljoen EUR en 28,6 miljoen EUR in 2018. 

Porsche
Grand'route | Grote baan 395
1620 Drogenbos